Warframe: Unreal Tournament Silah Paketi
Unreal Tournament Silah Paketi ile ilk kanı sen akıt! Üç Silah ve benzersiz Silah Skini içeren bu paket yeni ve oyuna dönen Tenno'lar için idealdir.