Warframe: Wisp Prime Access - Accessories Pack
You must complete "The Duviri Paradox" tutorial/quest in-game in order to unlock the "Drifter" and apply the Prime suit pieces.
You must complete "The Second Dream" quest in-game in order to unlock the "Operator" and apply the Prime suit pieces.