Warframe: Wisp Prime Access - Aksesuar Paketi
"Drifter"ın kilidini açmak ve Prime kostüm parçalarını uygulamak için oyun içinde "The Duviri Paradox" öğreticisini/görevini tamamlamalısın.
"Operator"ın kilidini açmak ve Prime kostüm parçalarını uygulamak için oyun içinde "The Second Dream" görevini tamamlamalısın.