Warframe: Wisp Prime Access - Sol Gate Pack
You must complete "The Duviri Paradox" tutorial/quest in-game in order to unlock the "Drifter" and apply the Prime suit pieces.
You must complete "The Second Dream" quest in-game in order to unlock the "Operator" and apply the Prime suit pieces.