Warframe: Wisp Prime Access – Pakiet Sol Gate
– Aby odblokować „Drifter” i zastosować elementy kombinezonu Prime, musisz ukończyć w grze misję-samouczek „The Duviri Paradox”.
– Aby odblokować „Operator” i zastosować elementy kombinezonu Prime, musisz ukończyć w grze misję „The Second Dream”.