Pakiet Warframe: Prime Vault – Podwójny pakiet Zephyr & Chroma
Skarbiec Prime Vault jest otwarty! Przez ograniczony czas możesz kupić ten pakiet i zyskać natychmiastowy dostęp do akcesoriów Zephyr Prime, Chroma Prime i nie tylko! Zgarnij te fanty, zanim wrócą do skarbca!