Warframe: Prime Vault – Zephyr ve Chroma İkili Paketi
Prime Vault açıldı! Kısa süreliğine bu paketi satın alabilir ve Zephyr Prime, Chroma Prime ve çok daha fazlasına anında erişebilirsin! Bunlar ortadan kaybolmadan ve Vault'a geri dönmeden önce kap!