Pakiet Warframe: Prime Vault – Pakiet Zephyr Prime
Skarbiec Prime Vault jest otwarty! Przez ograniczony czas możesz kupić ten pakiet i zyskać natychmiastowy dostęp do akcesoriów Zephyr Prime i nie tylko! Zgarnij te fanty, zanim wrócą do skarbca!