Warframe: Kompletna Kolekcja Konstelacji
Zmierz się z dziedzictwem zatraconej przyszłości. Udowodnij, że w teraźniejszości jest miejsce na zgodę. Prosimy mieć na uwadze, że Sirius i Orion to pojedynczy Warframe, którego umiejętności pozwalają przełączać się między tymi formami w celu gromadzenia mocy. Nie są to dwa odrębne Warframe'y.