Warframe: Constellations Kapsamlı Koleksiyonu
Felakete mahkum edilen bir geleceğe meydan okuyun. Günümüzde uyum için yer olduğunu kanıtlayın. Lütfen Sirius ve Orion'un, güç biriktirmek için aralarında geçiş yaptığınız yeteneklere sahip tek bir Warframe olduğunu ve iki ayrı Warframe olmadığını unutmayın.