Warframe: Zestaw Konstelacji Siriusa i Oriona
Połącz dzikość skłóconych konstelacji dzięki Siriusowi i Orironowi, dwoistemu Warframe'owi. Prosimy mieć na uwadze, że Sirius i Orion to pojedynczy Warframe, a nie dwa odrębne.