Warframe: Fulmin Savaş Seti
Fulmin Tüfeğinin gürleyen gücü ve atış performansını artıran Split Chamber Modu ile Origin Sisteminin tehlikelerine meydan okuyun. Tüm bunları göz kamaştırıcı Opula Ephemera ile şık bir şekilde gerçekleştirin.