Warframe: Zestaw bojowy Pistoleto-Ostrza
Dzierżąc Pistoleto-Ostrze Redeemer, żaden wróg nie stanie Ci na drodze. Wzbogać swój Arsenał także o olśniewające personalizacje Opula – dostępne przez ograniczony czas.