Warframe: Süngülü Savaş Seti
Sınırlı bir süre için Arsenalinize ışıltılı Opula Özelleştirmelerini eklerken Reedemer Süngülü Silah ile hiçbir düşmanın size karşı durmasına izin vermeyin.