Warframe: Dawny Pokój – Kompletna Kolekcja
Kompletny pakiet zawierający wszystkie skarby przeszłości! Zawartość tej kolekcji obejmuje zarówno "Dawny Pokój – Zestaw Uriela" oraz "Dawny Pokój – Kolekcja Gemini".