Warframe: Kolekcja Pamiątkowa Vaubana
Rozwiń dziedzictwo genialnego taktyka dzięki tej kolekcji wyrazistych przedmiotów pamiątkowych. Pamiątkowe Personalizacje symbolizują upływ czasu i oddanie Tenno.