Warframe: Vauban Heirloom Koleksiyonu
Vauban Heirloom Koleksiyonu ile dahi bir taktikçinin mirasını daha da yüceltin! Heirloom Özelleştirmeleri, zamanın geçişini ve Tenno'nun adanmışlığını simgeler.