Warframe
Buy an eligible item in Warframe on Epic Games Store and get the Excalibur Outfit in Fortnite as a gift-with-purchaseConfront warring factions throughout a sprawling interplanetary system as you follow the guidance of the mysterious Lotus and level up your Warframe, build an Arsenal of destructive firepower, and realize your true potential across massive open worlds in this thrilling, genre-defining third-person combat experience.
Enter your Warframe: a bio-metal suit of untold power. Unleash its Abilities and wield a vast array of devastating weaponry to effortlessly annihilate hordes of enemies on sight. And when the slaughter is over, you can earn or instantly unlock 40+ different Warframes - each with a unique suite of powers - to re-experience the mayhem any way you want.
Form a Squad with your friends and earn valuable bonus Rewards when you complete Missions together via highly collaborative, co-op gameplay. Utilize your Warframe’s Abilities to heal allies, redirect enemy fire, and achieve your objectives. Stuck on a particular challenge? In-game matchmaking makes it easy to connect with friendly Tenno whenever you need an extra hand.
Deftly maneuver through ground-based Missions with your Warframe’s mesmerizing parkour skills, or take to the stars and engage in massive ship-to-ship battles in your very own customizable spacecraft. Lose yourself within mysterious open-world landscapes and discover a system teeming with fascinating lifeforms - both friendly and hostile.
Marvel at the sweeping history of the Origin System as you experience Warframe’s massive cinematic narrative spanning 5 separate expansions and 30+ story-based Quests. Discover the power within and experience your first taste of invincibility with one of three original Warframes before you begin your journey, develop your skills and seek out the truth behind your awakening.
Your starter Weapons are just the beginning. Craft hundreds of destructive armaments, plus vehicles, Companions and more. Level them up and experiment until you find the right combination of gear that suits your unique playstyle. Fashion your weaponry for a fearsome look to compliment your custom-designed loadout.
Entering the Origin System means joining legions of friendly Tenno, each with their own personalized Warframes, Weapons and gear. With a staggering number of Customization options available to enhance your Loadout, designing the perfect look for your Warframe makes for an endlessly rewarding challenge for you and your Squad.