Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Edition
Get access to both Void Shadows and Lex Imperialis — two massive story-driven expansions with loads of additional content, set to be released in 2024. Each DLC will take about 15 hours to complete.
Change the appearance of the throne on your voidship’s bridge to something even more illustrious and befitting of your status as Rogue Trader.
Allows you to change the appearance of your trusty companion from the regular Servoskull to the Cherub!