Warhammer 40,000: Rogue Trader – Voidfarer Edition
Uzyskaj dostęp do Void Shadows i Lex Imperialis – dwóch ogromnych rozszerzeń fabularnych z mnóstwem dodatkowej zawartości, które zostaną wydane w 2024 r. Ukończenie każdego dodatku zajmie około 15 godzin.
Zmień wygląd tronu na mostku statku próżniowego na jeszcze piękniejszy i pasujący do twojego statusu jako Rogue Tradera.
Pozwala zmienić wygląd twojego zaufanego towarzysza ze zwyczajnej serwoczaszki (Servoskull) na czerubina (Cherub)!