Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Edition
2024'te piyasaya sürülecek olan, birçok ek içeriğe sahip iki devasa, hikâye odaklı genişletme olan Void Shadows ve Lex Imperialis'e erişim sağla. Her iki DLC de 15 saatlik ek oynanış süresi sunacak.
Boşluk gemisinin köprüsündeki tahtın görünümünü daha da görkemli ve Rogue Trader statüne yakışan bir şeye dönüştür.
Güvenilir yoldaşının görünümünü normal Servoskull'dan Cherub'a değiştirmeni sağlar!