Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 1-Year Anniversary Edition
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack.
Defend the Imperium as your own Space Marine in an endlessly brutal and replayable PvE missions up to 3 players featuring 6 classes, unlocking new skills and cosmetics.