Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 2-Year Anniversary Edition
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack.
The Season Pass 1 and Season Pass 2 grant you over 200 unique cosmetics celebrating the most iconic Space Marine chapters.
Receive new armour, weapon and Champion cosmetics from your favourite Space Marine chapters and save money on additional Warhammer 40,000: Space Marine 2 content with the Season Pass 2. More details in the store product page of the SEASON PASS 1.