Warhammer 40,000: Space Marine 2 – 2-Year Anniversary Edition
Przepustki sezonowe 1 i 2 zapewniają dostęp do ponad 200 unikalnych przedmiotów kosmetycznych oddających hołd najbardziej kultowym zakonom kosmicznych marines.
Oszczędź przy zakupie przedmiotów kosmetycznych, wyposażenia i czempionów ze swoich ulubionych zakonów kosmicznych marines w Warhammer 40,000: Space Marine 2 dzięki przepustce sezonowej 2. Więcej szczegółów na stronie produktu PRZEPUSTKA SEZONOWA 1.