Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 2-Year Anniversary Edition
Sezon Bileti 1 ve Sezon Bileti 2 sayesinde en tanınan Uzay Piyadesi tümenlerini onurlandıran 200'ün üzerinde özel görünüş eşyasına sahip olabilirsin.
Sezon Bileti 2 ile en sevdiğin Uzay Piyadesi tümenlerinden zırh, silah ve Şampiyon görünüş eşyaları elde et ve ilave Warhammer 40,000: Space Marine 2 içeriklerinde tasarruf et. Daha fazla ayrıntıya SEZON BİLETİ 2'nin mağazadaki ürün sayfasından ulaşabilirsin.