Warhammer 40,000: Space Marine 2
Embody the superhuman skill and brutality of a Space Marine. Unleash deadly abilities and devastating weaponry to obliterate the relentless Tyranid swarms. Defend the Imperium in spectacular third-person action in solo or multiplayer modes.