Warhammer 40,000: Space Marine - Master Crafted Edition
Warhammer 40,000: Space Marine returns. Enhanced for a new generation! Enjoy quality of life & graphical improvements that take the Warhammer 40,000: Space Marine experience to the next level.
In Warhammer 40,000: Space Marine you are captain Titus, a Space Marine of the Ultramarines chapter and a seasoned veteran of countless battles. A millions-strong Ork horde has invaded an Imperial forge world, one of the planet-sized factories where the war machines for humanity's never-ending battle for survival are created. Losing this planet is not an option, but a darker and far more evil threat is lurking large in the shadows of this world.
Using an innovative combat system, switch seamlessly from high-caliber ranged weapons to devastating close-combat strikes. Taking out an enemy has never been so satisfying.
Jump into a rich universe of awe-inspiring landscapes, deadly enemies, immense battles and ruthless annihilation.