Watch Dogs
You are Aiden Pearce, a brilliant hacker but also a former thug, who’s criminal past lead to a violent family tragedy.
In a world led by technology, you will be able to hack and manipulate the city's systems to stop traffic lights, detonate gas lines, turn off the electrical grid and more.