Bad Blood DLC
T-Bone, ścigany przez Blume, ma jedynie dwa wyjścia: uciec i zacząć nowe życie gdzieś indziej albo walczyć z Blume, by uratować starego przyjaciela. Staw czoło swej mrocznej przeszłości na drodze ku odkupieniu.