Bad Blood DLC
Blume'dan kaçışından sonra T-Bone'un iki seçeneği var: gözlerden ırak yeni bir hayata başlamak veya eski bir arkadaşını kurtarmak için Blume ile savaşmak. Günahlarından arındığın bu yolda tatsız geçmişinle yüzleş.