Edycja Complete
W edycji Complete, zawierającej podstawową wersję gry i jej przepustkę sezonową, zagraj w zupełnie nowym trybie rozgrywki, skorzystaj z nowych broni, strojów i misji, a także wciel się w T-Bone'a – legendarnego hakera w zupełnie nowej kampanii!