Season Pass
The Season Pass contains a new Single Player Campaign featuring the legendary hacker T-Bone as a new playable character, 3 additional missions for the main game, 3 new weapons and 5 additional skins. It also includes a new mind bending game mode in which cyborgs are invading Chicago. Track them and take them down!