Deluxe Edition
Play as Marcus Holloway, a brilliant young hacker living in the birthplace of the tech revolution, the San Francisco Bay Area.
Develop different skills to suit your playstyle, and upgrade your hacker tools – RC cars, Quadcopter drone, 3D printed weapons and much more.
Stay seamlessly connected to your friends with a brand new co-op and adversarial multiplayer Watch Dogs experience.