Deluxe Edition
Wciel się w postać Marcusa Hollowaya, genialnego młodego hakera mieszkającego w sercu narodzin rewolucji technologicznej – rejonie Zatoki San Francisco.
Płynnie przechodź do gry ze znajomymi w zupełnie nowych trybach współpracy i rywalizacji wieloosobowej w Watch Dogs.