Deluxe Edition
Oyunda, teknoloji devriminin doğduğu yer olan San Francisco Körfez Bölgesi'nde yaşayan genç ve zeki bilgisayar korsanı Marcus Holloway olacaksınız.
Kendi oyun stilinize uygun farklı becerileri geliştirin ve uzaktan kumandalı araçlar, Quadcopter drone'lar, 3 boyut baskılı silahlar gibi daha birçok korsanlık ekipmanınızı iyileştirin.
Yepyeni eşli ve rakipli çoklu oyuncu Watch Dogs deneyimi ile arkadaşlarınızla sorunsuz bağlantı kurun.