Watch Dogs: Legion – Bloodline
Aiden Pearce przybywa do Londynu, aby przejąć pewien kontrakt, i tym razem łączy siły z Wrenchem w zupełnie nowej historii rozgrywającej się przed wydarzeniami z głównej gry.