Edycja Deluxe
Zbuduj ruch oporu, wcielając do niego niemalże każdą napotkaną osobę, i hakuj, infiltruj oraz walcz, aby odzyskać stojący na skraju upadku w niedalekiej przyszłości Londyn. Witaj w Ruchu Oporu.
Pójdź o krok dalej i walcz w ruchu oporu ze znajomymi w nowych misjach w trybie Online.