Deluxe Sürüm
Çöküşün eşiğindeki Londra'yı kurtarmak için, etrafında gördüğün herkesi kullanarak, sızma ve hack eylemleri gerçekleştirerek bir mücadele inşa etmek zorundasın. Direnişe hoş geldin.