Watch Dogs: Legion - Season Pass
The season pass includes one major expansion with two episodes, extra missions, four iconic heroes and more!
The Watch Dogs: Legion season pass includes one major expansion with two episodes, and new content for Watch Dogs: Legion - extra missions, four iconic heroes with unique abilities, a Dedsec car skin and immediate access to the Original Watch Dogs Complete edition!