Watch Dogs: Legion - Sezon Kartı
Watch Dogs: Legion sezon kartında iki bölümden oluşan büyük bir genişletme paketi ve Watch Dogs: Legion için yeni içerikler bulunuyor - ekstra görevler, eşsiz yeteneklere sahip dört efsanevi karakter, Dedsec araba kaplaması ve Orijinal Watch Dogs Complete Edition'a anında erişim!