Watch Dogs
Wciel się w postać Aidena Pearce'a, genialnego hakera i byłego przestępcy, którego kryminalna przeszłość doprowadziła do rodzinnej tragedii.
W świecie owładniętym przez technologię będziesz mógł hakować i manipulować systemami miejskimi, aby przełączać światła uliczne, detonować przewody gazowe, wyłączać sieć elektryczną itp.