Watch Dogs
Sen, zehir gibi bir bilgisayar korsanı ama eski bir haydut olan ve bu suçlu geçmişi şiddetli bir aile trajedisine yol açmış Aiden Pearce'sin.
Teknoloji tarafından yön verilen bir dünyada, trafik ışıklarını durdurmak, doğalgaz hatlarını patlatmak, elektriği kesmek ve daha fazlasını yapabilmek adına şehir sistemlerini hackleyebileceksin.