Watch Over Christmas
Watch Over Christmas is a unique Christmassy game that tells the story of a 12-year-old boy, Cisco, who is called upon to save everyone’s most beloved holiday. On the night just before Christmas, an unexpected visitor will inform him that Santa has been kidnapped and that he is the only hope of saving Christmas as we know it. Through numerous fun and challenging puzzles, Cisco will find himself on a quest to rescue Santa and the magic of Holidays.
Watch Over Christmas is a game designed with all the elements of classic point-and-click adventure games with a modern twist. Story-driven, no moon logic puzzles and beautiful exploration are the key elements that unfold the magic of playing and offer a Christmas experience suitable for all ages. More than 60 stunning hand-drawn backgrounds, an original score, and a special companion are just a few features that complement the game’s atmosphere.