Water Delivery
Water Delivery is a first person, horror experience where you play as a water delivery boy. Ride along in the delivery truck from house to house. Deliver filled water jugs, find and return empty jugs, and collect all the payments. Will you be able to finish your final route of the evening?
Ride along in the delivery truck from house to house, listening to lo-fi beats on the radio.
Grab filled water jugs from the back of the truck and deliver them to their drop-off points.
Search the houses and surrounding properties for all of the empty water jugs and return them to the truck.
When you have completed each job, make sure to collect the money from the homeowner.
Along the way, you'll unravel the dark mystery that is haunting this rural community.
The game has multiple endings, based upon the choices you make and the things that you discover.
Explore a wide variety of unique homes and locations as you complete your final delivery route of the evening.
Deliver water jugs to designated drop off points, find and return empty jugs, and collect money from the homeowners.