Water Delivery
Water Delivery to gra grozy z perspektywy pierwszej osoby, w której wcielasz się w chłopaka dostarczającego wodę. Jeździj ciężarówką dostawczą od domu do domu. Dostarczaj pełne baniaki z wodą, znajduj i zwracaj puste baniaki oraz zbieraj wszystkie płatności. Czy uda ci się ukończyć ostatnią trasę wieczoru?
Odkrywaj różnorodne, unikalne domy i lokalizacje, wykonując ostatnią trasę dostaw wieczoru.
Dostarczaj baniaki z wodą do wyznaczonych miejsc, znajduj i zwracaj puste baniaki oraz zbieraj pieniądze od właścicieli domów.