Water Delivery
Water Delivery, bir su dağıtım görevlisini oynadığınız birinci şahıs korku deneyimidir. Teslimat kamyonuyla evden eve dolaşın. Dolu su bidonlarını teslim edin, boş bidonları bulun ve geri getirin ve tüm ödemeleri toplayın. Akşamın son rotasını tamamlayabilecek misiniz?
Akşamın son teslimat rotasını tamamlarken çok çeşitli benzersiz evleri ve mekanları keşfedin.
Su bidonlarını belirlenmiş teslimat noktalarına teslim edin, boş bidonları bulun ve geri getirin ve ev sahiplerinden parayı toplayın.