Way of the Hunter - Free UTV
Getting close to your desired hunting grounds can be difficult by car and take forever on foot. This brand new UTV is here to help with its ability to traverse steep slopes and rugged terrain, making it perfect for the hills and vast landscapes of the Nez Perce Valley, Transylvania and more. This free content pack gives you a Universal Terrain Vehicle in three color variations.