Way of the Hunter - Map Pack 2
The Way of the Hunter Map Pack 2 includes the Outfits Pack and two new region DLC's, each new map is 64 square kilometers / 25 square miles and comes with new animals, story and features.
The first new region has already been released: Matariki Park lets you explore New Zealand with a brand new story, many new animal species, and a premium portable stand.
In addition to the 2 new maps, Map Pack 2 will include an Outfits Pack that brings a fresh look to several of your favorite selectable characters.