Way of the Hunter - Harita Paketi 2
Way of the Hunter: Harita Paketi 2, her biri 64 kilometre kareden oluşan, yeni hayvanların, hikâyenin ve özelliklerin bulunduğu iki yeni bölge DLC'si ile birlikte Kıyafet Paketi içerir.
İlk bölge çıktı bile: Matariki Parkı, yeni bir hikâye, birçok yeni hayvan türü ve birinci sınıf taşınabilir standıyla birlikte Yeni Zelanda'yı keşfetme olanağı sunuyor.