Way of the Hunter – Matariki Park
Park Matariki w Nowej Zelandii zapewni ci niezwykłą mieszankę biomów. Przemierzaj tereny pełne pagórków lub wzgórz, na których spotkasz wyjątkowego tara himalajskiego i potężnego sambara. Zapuszczaj się na nizinne obszary leśne, królestwo majestatycznego jelenia szlachetnego. Zanurz się w przepięknej przyrodzie, która zachwyci cię realizmem i wciągnie na wiele godzin, a jednocześnie umożliwi poznanie wyjątkowych miejscowych zwyczajów.
Park Matariki to świat sam w sobie. Znajdziesz tam jeziora, tamy, plaże, gęste lasy, strome wzgórza, ukryte jaskinie, rzeki i lasy deszczowe. Zaproponuje ci szeroką gamę biomów i dzikiej przyrody, od zdziczałych świń i kóz charakterystycznych dla Nowej Zelandii z Way of the Hunter, po dzikie kaczki i jelenie wschodnie. Ciesz się widokiem wszystkich zwierząt sprowadzonych w to miejsce w ostatnich stuleciach, a które znalazły tu swój nowy dom.